Van Whistler naar Clearwater - Reisverslag uit Pemberton, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu Van Whistler naar Clearwater - Reisverslag uit Pemberton, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu

Van Whistler naar Clearwater

Door: Mila Mae

Blijf op de hoogte en volg Mila Mae

11 September 2019 | Canada, Pemberton

Hallootjes, Wat heb ik heerlijk geslapen. Ik word pas rond 8:00u wakker. Papa en mama hebben al alles klaar gemaakt voor vertrek, want vandaag gaan we naar ons volgende hotel in Clearwater. Binnen een paar minuutjes ben ik ook klaar en gaan we eerst ontbijten bij Ingrids. Een lekkere breakfast-wrap en voor mama een bagel met cream cheese en zalm. Na het ontbijt checken we uit en gaan we de weg op. We stoppen eerst bij een viewpoint over Green lake. De naam zegt het al: een groot groen meer. Vervolgens rijden we verder naar de Nairn falls. Om deze watervallen te zien moeten we een trail van ongeveer een half uurtje wandelen. Yes, ik mag weer bij papa op de rug! Langs de rivier lopen we richting de watervallen. We maken wat toffe foto’s en wandelen weer terug. Op de terugweg heb ik met mama wandelliedjes gezongen. Het is dat ik aan papa vast zat, anders was hij al door gelopen naar de auto.. hihi. Eenmaal bij de auto rijden we richting ons hotel. We komen over Duffy lake road, een super mooie weg door het mooie landschap. Af en toe stoppen we voor wat leuke foto’s. Ik vind de rij-gedeelten van deze reis wat saai, dus ik doe onderweg 2 keer mijn ogen dicht. We lunchen aan de oever van een prachtig meer. Pap en mam met pizza van gisteren en ik een banaan. Richting het hotel maken we nog 1 tussenstop bij de Farm market. Hier bestellen we verse koolsoep en een lekkere sandwich. Voor mij kopen we ook wat cherrytomaten. Ik eet nog niet heel goed in Canada en tomaten lust ik altijd wel. Voor het laatste stukje kruipt mama achter het stuur. Om 17:30u komen we aan bij restaurant Hop N Hog. Hier eten we heerlijke pulled pork en chicken. Ik laat tijdens het eten nog wat dansmoves zien op het terras, maar niemand die met mee komt doen :( Aangekomen in het hotel gaan we nog even in de hot tub. Eindelijk kan ik weer zwemmen!! Na het zwemmen lekker in bad en een warm flesje. Dan mijn oogjes dicht. Nu al benieuwd naar morgen! Xjes voor iedereen!!


  • 12 September 2019 - 08:08

    Oma Corrie:

    Inderdaad moet het eten beter. Niet alleen banaan en tomaat. Meid je staat op elke foto even lief. Je bent om op te eten

  • 12 September 2019 - 08:09

    Oma Corrie:

    Natuur is prachtig en een leuk verhaal.

  • 12 September 2019 - 08:18

    Oma Marjo:

    Opa en oma zijn ook op vakantie. En het eerste wat ik elke ochtend doe is buiten op ons terrasje, kijken naar jouw belevenissen. Ik vind het geweldig.

  • 16 September 2019 - 03:36

    Mila:

    Hoi omaaaas

    Ik mis jullie ook wel hoor!!en wat lief dat jullie mijn avonturen elke dag lezen.
    Mijn buikje heeft niet zo veel honger.

    Xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Pemberton

Roadtrip Canada 2019

Een rondreis met de auto door West Canada

Recente Reisverslagen:

22 September 2019

Laatste nachtje Canada

20 September 2019

Victoria

19 September 2019

Op naar Victoria!

18 September 2019

Marathon-autorit

17 September 2019

Calgary Zoo
Mila Mae

Actief sinds 02 Sept. 2019
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 1655

Voorgaande reizen:

06 September 2019 - 24 September 2019

Roadtrip Canada 2019

11 Maart 2019 - 14 Maart 2019

Stedentrip Valencia

03 Oktober 2018 - 06 Oktober 2018

Stedentrip Riga

Landen bezocht: