Marathon-autorit - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu Marathon-autorit - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu

Marathon-autorit

Blijf op de hoogte en volg Mila Mae

18 September 2019 | Canada, Kamloops

Goede morgen lieve lezers.

Ik slaap hopelijk nog lekker als jullie dit lezen, maar vandaag heb ik een heerlijk snoep dagje gehad. Wat moet je anders als je bijna 7u in de auto moet zitten..

In de auto krijg ik een fruithapje - heel veel chorizo worstjes - camembert - en toastjes met hummus.

Buikje vol en een heel klein tukkie doen.

We stoppen wel even bij een heel mooi meertje: Emerald lake. Hier blijven we niet heel lang, want de auto stond stiekem verkeerd geparkeerd ivm de drukte. Maar toch maken we snel wat fototjes voor jullie.

Eenmaal op de helft ben ik helemaal klaar met zitten. Gelukkig kan ik mijn beentjes in een bos gaan strekken, Hier waren echt super grote bomen. Nu kan ik er wel weer tegenaan.

Als we ingechekt hebben bij het hotel eten we in een vis restaurantje in de buurt. Ik vooral veel appelsap en saus... mmm.

Als we buiten komen ziet mama in de verte de Dollarama liggen. In 1 woord geweldig: de Canadese Action :)

Nu moet ik even bijkomen van de lange rit..

Bis morgen 

Xx


  • 19 September 2019 - 07:00

    Coco:

    Hi Mila, wat een lange rit! Gelukkig met veel lekker eten.
    Benieuwd wat jullie de komende dagen weer gaan beleven. Geniet ervan
    Xxx

  • 19 September 2019 - 07:59

    Oma Corrie:

    Dat is inderdaad een erge lange zit. Gelukkig voor jou al dat lekkers dan. De action, mama haar lievelingswinkel. Ook dingetjes gekocht?? Leuke foto’s en eten ziet er weer heel lekker uit. Tot het volgende verhaaltje. Xxx

  • 19 September 2019 - 10:07

    Oma Marjo:

    Vervelend voor kleine drukke beweeglijke meisjes zo,n heel dagje in de auto. Maar soms moet dat. Ben benieuwd wat jullie vandaag gaan ondernemen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Kamloops

Roadtrip Canada 2019

Een rondreis met de auto door West Canada

Recente Reisverslagen:

22 September 2019

Laatste nachtje Canada

20 September 2019

Victoria

19 September 2019

Op naar Victoria!

18 September 2019

Marathon-autorit

17 September 2019

Calgary Zoo
Mila Mae

Actief sinds 02 Sept. 2019
Verslag gelezen: 35
Totaal aantal bezoekers 1643

Voorgaande reizen:

06 September 2019 - 24 September 2019

Roadtrip Canada 2019

11 Maart 2019 - 14 Maart 2019

Stedentrip Valencia

03 Oktober 2018 - 06 Oktober 2018

Stedentrip Riga

Landen bezocht: