Op naar Victoria! - Reisverslag uit Victoria, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu Op naar Victoria! - Reisverslag uit Victoria, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu

Op naar Victoria!

Blijf op de hoogte en volg Mila Mae

19 September 2019 | Canada, Victoria

Hi foks,

Vandaag hebben we voor het eerst ontbijt bij het hotel. Ik wil alles proeven, maar echt iets eten: ho maar.

Na het ontbijt rijden we in 1 stuk door naar de ferry naar Vancouver Island. Ik slaap gelukkig een flink stuk van de rit.

Eenmaal op de boot eten we eerst wat sushi en een boterham met tonijn.

De boot was echt super, super groot. Er was zelfs een speeltuintje voor kindjes. Hier knuffel ik eventjes met n baby’tje. Dan is het tijd voor het ruigere werk, boven op het dek kijken naar walvissen. Free Willy was vrij vandaag (vandaar die naam waarschijnlijk).

De tocht duurt ongeveer 1,5u. Aangekomen op het eiland gaan we naar een oud kasteeltje: Craigdarroch castle. Hetwas echt heel mooi en er was heel veel van goud én hout.

 

Na dit avontuur willen we graag wat gaan drinken, maar bij het eerste cafeetje mag ik alleen maar op de schoot zitten en mag ik dus niet lekker spelen op de grond of een beetje rondsnuffelen. Due mevrouw was ook maar een stommerik dus wil er niet eens eten.

Dus maar opzoek naar iets nieuws. Gelukkig ligt in de verte nog een restaurantje waar Ricky’s grill boven staat. Het eten is heerlijk en ik heb er een nieuwe vriendin bij, die hier werkt. Ik krijg zelfs een hele eigen drinkbeker. En ook nog roze..!!

Erna ga ik met mama nog even winkelen bij Hudson Bay. Van al dat shoppen word je moe, dus in het hotel snel de fles en dan meteen mijn bedje in.

Tot morgen fans


  • 20 September 2019 - 10:20

    Wil:

    Prachtig wederom, wat gaat de tijd toch snel. Voor jullie helaas, voor de thuisblijvers is her wel leuk jullie snel weer te zien. Nig fijne dagen allemaal. Gr

  • 20 September 2019 - 10:36

    Oma Corrie:

    Wat een heerlijk verhaal.en wat een rara vrouw als jij niet eens mag rondkijken en rondlopen. Het is weer een heerlijk verhaaltje. Heerlijk om te lezen maar toch ook heerlijk als jullie weer thuis zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Victoria

Roadtrip Canada 2019

Een rondreis met de auto door West Canada

Recente Reisverslagen:

22 September 2019

Laatste nachtje Canada

20 September 2019

Victoria

19 September 2019

Op naar Victoria!

18 September 2019

Marathon-autorit

17 September 2019

Calgary Zoo
Mila Mae

Actief sinds 02 Sept. 2019
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 1647

Voorgaande reizen:

06 September 2019 - 24 September 2019

Roadtrip Canada 2019

11 Maart 2019 - 14 Maart 2019

Stedentrip Valencia

03 Oktober 2018 - 06 Oktober 2018

Stedentrip Riga

Landen bezocht: