Laatste nachtje Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu Laatste nachtje Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje Canada

Blijf op de hoogte en volg Mila Mae

22 September 2019 | Canada, Vancouver

Hoi trouwe lezers!

Vanochtend vertrek ik met de boot naar Vancouver en laat het mooie Victoria achter mij...

Het is erg regenachtig en bewolkt, de zee is ruw en de boot zwiert op en neer.. Maar dat mag de pret niet drukken. Er is een speelhal aan boord!

Hier ontmoet ik een hoop nieuwe vriendjes en vriendinnetjes. We spelen tikkertje en rennen gezellig op en neer.. 

Als we weer eenmaal aan land mogen, neem ik afscheid en stap weer in de auto..

Ook hier regent het kei en keihard dus iets bezichtigen heeft niet echt veel zin.. We snuffelen wat rond in een winkeltje en gaan in de avond bij de Chinees eten..

Wij zijn de enige niet Chinese mensen en volgens mijn papa en mama staat ook alles in het Chinees. Er zijn niet eens messen en vorken, maar alleen stokjes.

Ik vind het wel grappig om te zien..

Na het eten ben ik nog een afscheidsduik (van het Canadese water) gaan nemen samen met papa.. Het flesje voor het slapen gaan wil ik alleen met mijn jas aan drinken vandaag (omdat het kan ;))

En morgen word het een hele lange dag voor me xoxo


  • 23 September 2019 - 06:49

    Noa En Lize:

    Lieve Mila,

    We hebben genoten van alle mooie foto's en alle avonturen die je samen met je papa en mama hebt beleefd. Nu nog een laatste avontuur.....de terugvlucht. We hopen dat alles goed zal gaan en je lekker kunt slapen in het vliegtuig! En dat we dan maar snel weer een keertje samen kunnen spelen als je weer terug bent.

    Dikke kus van Noa en Lize

  • 23 September 2019 - 07:21

    Oma Marjo:

    Dag liefke, deze vakantie, wat een avontuur. Maar ja zoals altijd, aan alle leuke dingen komt eens een einde. En stiekem vind ik dat niet erg. Ik zal blij zijn als jullie er weer zijn. Ik heb jullie gemist.

  • 23 September 2019 - 07:27

    Oma Corrie:

    Het waren leuke verhaaltjes. Die we beslist zullen missen. We zijn blij als jullie weer thuis zijn. Hebben jullie inderdaad gemist. Voor straks een goede vlucht en een goede veilige thuiskomst .

  • 23 September 2019 - 22:05

    Wil:

    Prachtige fotos en een avontuurlijk reisverslag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Roadtrip Canada 2019

Een rondreis met de auto door West Canada

Recente Reisverslagen:

22 September 2019

Laatste nachtje Canada

20 September 2019

Victoria

19 September 2019

Op naar Victoria!

18 September 2019

Marathon-autorit

17 September 2019

Calgary Zoo
Mila Mae

Actief sinds 02 Sept. 2019
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 1649

Voorgaande reizen:

06 September 2019 - 24 September 2019

Roadtrip Canada 2019

11 Maart 2019 - 14 Maart 2019

Stedentrip Valencia

03 Oktober 2018 - 06 Oktober 2018

Stedentrip Riga

Landen bezocht: