Watervallen! - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu Watervallen! - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu

Watervallen!

Blijf op de hoogte en volg Mila Mae

12 September 2019 | Canada, Kamloops

Hi allemaal

Vannacht heb ik geslapen in een heel oud motelletje, maar het ontbijt vanochtend was heerlijk. Ik kreeg zelfs een heel bordje met sinaasappelschijfjes.

Na dit heerlijke ontbijtje zijn we met de auto een stukje gaan rijden om een wandeling te maken naar de Moul falls..

Op het bordje stond dat het een trail van 3 km zou zijn, maar ik denk dat dit een grapje was, want het was echt wel ver lopen en vooral veel klimmen en klauteren.

Mama vond het best wel eng en toen we bij de grote waterval waren, ging papa er onderdoor lopen. Toen hij terug kwam was hij zo nat als n visje.

Erna waren we een beetje moe van die fikse wandeling en besloten we om naar het uitzichtpunt van de Dawson falls te gaan. En jullie raden het al: Ook dit was toch ietsje verder dan ze zeiden.

Eerlijk gezegd had ik het wel n beetje gehad met het wandelen en deed alsof ik sliep. Toen is mama nog even gaan kijken bij de Helmcken falls. Jaja, weer een waterval en papa is in de auto blijven wachten bij mij.. Mama kwam terug en zei dat het zooo mooi was dat papa ook moest gaan kijken, maar de arme hals zag helemaal niets door de mist.

Na een dagje watervallen bekijken kregen we best wel trek en belandden we bij een hele rare Pakistaanse mevrouw en een nog gekkere meneer. Mama en ik aten een bejaarde kip en papa een hamburger.

Morgen ga ik op watersafari dus ga nu lekker slapen ;) trustee


  • 13 September 2019 - 07:39

    Oma Corrie:

    Volgens mij slaat de vermoeidheid een beetje toe nu. Leuke foto’s .ik wacht al vol spanning op het verhaaltje van morgen. Slaap lekker

  • 13 September 2019 - 09:46

    Wil:

    Een heel mooi en indrukwekkend avontuur

  • 13 September 2019 - 18:07

    Tante Nicolle:

    Wat een prachtige omgeving en wat een leuke en mooie fotos zeg. Leuke en vrolijke verhalen. Ben steeds benieuwd wat jullie nog meer zien en meemaken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Kamloops

Roadtrip Canada 2019

Een rondreis met de auto door West Canada

Recente Reisverslagen:

22 September 2019

Laatste nachtje Canada

20 September 2019

Victoria

19 September 2019

Op naar Victoria!

18 September 2019

Marathon-autorit

17 September 2019

Calgary Zoo
Mila Mae

Actief sinds 02 Sept. 2019
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 1658

Voorgaande reizen:

06 September 2019 - 24 September 2019

Roadtrip Canada 2019

11 Maart 2019 - 14 Maart 2019

Stedentrip Valencia

03 Oktober 2018 - 06 Oktober 2018

Stedentrip Riga

Landen bezocht: