Calgary Zoo - Reisverslag uit Calgary, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu Calgary Zoo - Reisverslag uit Calgary, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu

Calgary Zoo

Door: Mila Mae

Blijf op de hoogte en volg Mila Mae

17 September 2019 | Canada, Calgary

Roar , Oeoe,

Rara, wat was mijn verassing voor vandaag??? We beginnen bij de supermarkt waar ik een heerlijke muffin en een cheese strips in het karretje. Mama legt er nog een sandwich met eiersalade bij, want dat vind ik ook heerlijk.. Ik lach wel vriendelijk, maar hoop eerlijk gezegd niet dat dit mijn verrassing is.

Na 1,5u rijden was het eindelijk zover... We zijn bij de Calgary Zoo.. het eerste diertje vind ik al fantastisch: een soort varkentje! Hihi. Maar dat ik lekker kon lopen met veel andere kindjes om me heen vond ik nog het allerleukste.. Er zijn echt zoveel mooie diertjes: pandabeertjes, leeuwen die ruzie hebben, nijlpaardjes die poepen tegen een paal (baah), flamingo’s, aapjes en nog veel meer.

Ook is er een dino stuk, met allemaal dinosaurussen!! Jullie schrikken hè? Natuurlijk geen echte... Erna kan ik nog lekker spelen in de speeltuin. Dat was ook heel cool! Ben helemaal zelf van de glijbaan afgegaan..

Als aandenken aan deze mooie dag krijg ik van papa en mama een panda-knuffel.

Als avondeten bestellen we misosoep en sushi in een Chinees winkelcentrum. Nog even lekker bubbelen in het bubbelbad en dan weer naar bedje.

Morgen een hele saaie dag. Ik moet 6u auto rijden boeeee.

Xoxo


  • 18 September 2019 - 07:54

    Oma Corrie:

    Wat een verrassing. En wat kijk je verliefd naar je pandaknuffel. Welterusten lieverd en tot morgen xxx

  • 18 September 2019 - 10:12

    Oma Marjo:

    Wat een leuke verrassing.

  • 18 September 2019 - 23:35

    Wil:

    Wat ben je toch fotogeniek Mila, net als je opa's. Het straalt er vanaf. De tijd gaat snel. Geniet van jullie laatste dagen. Bedankt voor je verhaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Calgary

Roadtrip Canada 2019

Een rondreis met de auto door West Canada

Recente Reisverslagen:

22 September 2019

Laatste nachtje Canada

20 September 2019

Victoria

19 September 2019

Op naar Victoria!

18 September 2019

Marathon-autorit

17 September 2019

Calgary Zoo
Mila Mae

Actief sinds 02 Sept. 2019
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 1640

Voorgaande reizen:

06 September 2019 - 24 September 2019

Roadtrip Canada 2019

11 Maart 2019 - 14 Maart 2019

Stedentrip Valencia

03 Oktober 2018 - 06 Oktober 2018

Stedentrip Riga

Landen bezocht: