Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu

Victoria

Blijf op de hoogte en volg Mila Mae

20 September 2019 | Canada, Victoria

Hi Guys, it’s me again!!!

Vandaag ga ik naar het centrum van Victoria, waar we eerst een beetje rond snuffelen op Bastion square. Veel is nog dicht dus we lopen op ons gemakje door naar een museum met hele kleine huisjes en mensjes. De trein die ik in het echt heb zien rijden, komt ook in dit museum voorbij. Ik vind het gaaf, want ik mag ook op knopjes drukken om dingen aan en uit te zetten.

Vervolgens lopen we door naar een heel duur, groot hotel: the Empress!!! Alleen om even te kijken hoor!!!

Als we klaar zijn horen we mensen protesteren. Dit is toevallig bij het parlementsgebouw waar wij een kijkje willen nemen.. heel deftig gebouw daar hoor.. De mensen zijn aan het protesteren voor safe the planet ..

Maar de tijd tikt door en we hebben dorst. We drinken iets met uitzicht op zee en bestellen zelfs oesters..

Maar oesters zijn niet mijn ding, dus hop naar fishermans wharf. Hier bestellen we gewoon een fish en chips, met op de achtergrond life muziek. Ik heb dus ook nog een beetje kunnen dansen.

Na nog wat terrasjes nog even naar China Town, maar dat valt een beetje tegen. Er is geen Chinees te bekennen, maar wel eten we hier nog lekkere buns.

Ik ga nu nog even spelen en met mama de was doen.

Tot morgen xxx


  • 21 September 2019 - 08:01

    Oma Corrie:

    Heb je met papa gedanst of met mama. Of lukte het al alleen.als je die kleine mensjes ziet voel jij je natuurlijk al groot. Wat je ook al bent

  • 21 September 2019 - 09:34

    Oma Marjo:

    Wat leuk allemaal. En oma Corrie, heeft gelijk, je bent al hartstikke groot en kan al een heleboel zelf. Goed dat je mama helpt bij de was.

  • 21 September 2019 - 11:10

    Wil:

    Zoals Mila naar oesters kijkt die ik het ook. Getsie. De rest ziet er lekker uit. En z'n miniatuurstadje is altijd geweldig voor kindjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Victoria

Roadtrip Canada 2019

Een rondreis met de auto door West Canada

Recente Reisverslagen:

22 September 2019

Laatste nachtje Canada

20 September 2019

Victoria

19 September 2019

Op naar Victoria!

18 September 2019

Marathon-autorit

17 September 2019

Calgary Zoo
Mila Mae

Actief sinds 02 Sept. 2019
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 1648

Voorgaande reizen:

06 September 2019 - 24 September 2019

Roadtrip Canada 2019

11 Maart 2019 - 14 Maart 2019

Stedentrip Valencia

03 Oktober 2018 - 06 Oktober 2018

Stedentrip Riga

Landen bezocht: