Canada dag 2: Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu Canada dag 2: Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu

Canada dag 2: Vancouver

Door: Mila Mae

Blijf op de hoogte en volg Mila Mae

09 September 2019 | Canada, Vancouver

Hallooo, Vandaag ben ik er achter gekomen wat een jetlag is! Ik word vanochtend wakker om 4:00u (!). Papa en mama blijken dan al wakker te zijn. Ne het flesje probeer ik nog iets te slapen, maar het wilt niet lukken dus gaat mama met mij in bad. Papa heeft ondertussen een restaurantje gevonden dat om 7:00u open gaat. We maken ons klaar en zijn om 7:00u klaar voor vertrek. Eenmaal beneden regent het heel, heel hard. We parkeren mijn buggy op onze kamer, vragen een paraplu bij de receptie, ik klim tegen papa aan en gaan op pad. In het restaurant krijg ik een heerlijke pancake en een fruit smoothie. Heeeeeerlijk! Als we klaar zijn met eten regent het nog harder. We rennen naar ons hotel. De paraplu heeft maar gedeeltelijk zijn werk gedaan, dus half nat komen we op onze kamer. Hier doen mama en ik nog even onze ogen dicht. Hopelijk is het straks droog. Als we wakker zijn maken we ons klaar voor de eerste echte activiteit. We huren fietsen en gaan Stanley Park in. Dit is echt leuk en heel mooi. We komen langs oude totempalen en zien de skyline van Vancouver. Ook spotten we voor het eerst wildlife. Eekhoorntjes en een zeehondje met een zalm in zijn mond. We fietsen het hele Seawall-rondje. 90 minuten later leveren we de fietsen weer in. We bestellen ons bij Hook een lekker drankje. Ik een verse jus d’orange. Die vind ik zo lekker dat ik het sinaasappel-schijfje ook op eet. Met schil erbij.... Na het drankje wandelen we naar downtown. Hier komen we door de haven, zien we watervliegtuigen en lunchen we bij Tap & Burger. Dit is lekker! Ik vind het allemaal zo leuk dat ik ook vandaag zo weinig mogelijk wil slapen. Na de lunch wandelen we naar Gastown. Hier staat nog een oude stoomklok. We wandelen hier langs de winkeltjes en eindigen bij een barretje op een leuke hoek. Hier drinken we iets en eet ik weer het hele stuk sinaasappel op. Papa kan het niet geloven en moet hard lachen. Richting ons hotel komen we nog door Chinatown. Dit valt een beetje tegen, dus besluit ik toch even mijn oogjes dicht te doen. Eenmaal in het hotel word ik pas weer wakker. Ik krijg van mama mijn eigen avondeten. Dat heb ik gemist!! Erna gaan we het avond eten van papa en mama halen bij Peaked Pies. Een taartje met vulling van steak, bacon en cheese. Daar bovenop aardappel- en erwtenpuree en jus. Eenmaal terug in het hotel ga ik om 19:30u slapen. Hopelijk slaap ik morgen wat langer en komen we een beetje in ons normale ritme. Trusten en tot morgen


  • 09 September 2019 - 15:02

    Oma Marjo:

    Ziet er allemaal heel gezellig uit.

  • 09 September 2019 - 20:58

    Oma Corrie:

    Schitterend verhaal, mooie foto’s

  • 09 September 2019 - 22:31

    Demi:

    Wat leuk om te lezen, nu al een heel avontuur! Geniet maar lekker met jullie drietjes!

  • 10 September 2019 - 20:11

    Lisa:

    Dat heb je weer mooi geschreven! Maarre .. zo'n sinaasappelschil.. is dat nu lekker? Hopelijk komen jullie snel in het ritme. Xx

  • 12 September 2019 - 04:46

    Mila:

    Dank je wel lieverdjes!!
    Sinaasappelschil of citroenschil lust het allemaal ;) soms sjroevelt mij wel n beetje het mondje maar dat vind ik ook wel grappig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Roadtrip Canada 2019

Een rondreis met de auto door West Canada

Recente Reisverslagen:

22 September 2019

Laatste nachtje Canada

20 September 2019

Victoria

19 September 2019

Op naar Victoria!

18 September 2019

Marathon-autorit

17 September 2019

Calgary Zoo
Mila Mae

Actief sinds 02 Sept. 2019
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 1658

Voorgaande reizen:

06 September 2019 - 24 September 2019

Roadtrip Canada 2019

11 Maart 2019 - 14 Maart 2019

Stedentrip Valencia

03 Oktober 2018 - 06 Oktober 2018

Stedentrip Riga

Landen bezocht: