Vancouver, here we come!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu Vancouver, here we come!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu

Vancouver, here we come!!

Door: Mila Mae

Blijf op de hoogte en volg Mila Mae

07 September 2019 | Canada, Vancouver

Vanochtend gaat om 7:30u de wekker. Papa en mama zijn dan al wakker. We maken ons alledrie klaar voor het ontbijt. Ofja, mama maakt mij klaar :) Om 9:00u worden we met de shuttle naar Schiphol gebracht, dus om 8:15u zitten we aan de ontbijttafel. We hebben heel veel keuze: van eitjes met bacon, tot verse croissants en fruit. Mmmm... Om 9:00u gaan we met de shuttle-bus naar Schiphol. Niet veel later komen we hier aan. Mama koopt zich een paar sokken bij de Hema en dan gaan we richting de incheckbalie. Papa en mama denken slim te zijn en checken de buggy al in. Ik kan de komende 3 uur lekker rondrennen, waardoor ik moe ben als we in het vliegtuig zitten en dan lekker slaap (denken ze ;)). Tijdens het wachten kijken we naar opstijgende vliegtuigen. Wat zijn die groottt... om 12:00u gaan we eindelijk aan boord van het vliegtuig. We zitten bijna helemaal vooraan dus papa en mama hebben lekker veel beenruimte. Om 13:00u begint dan eindelijk de lange vlucht. Hele lange vlucht. Hele, hele lange vlucht: 9:45u!! In totaal slaap ik 20 minuten, dus het plannetje van papa en mama is niet helemaal geslaagd. Ik heb wel vanalles lekkers en ook cadeautjes gekregen tijdens de vlucht. Ik moet zeggen dat ik heel blij ben als we om 14:00u Canadese tijd landen. We hebben een fijne chauffeur met een dikke bak die ons naar het hotel brengt. Hij geeft ons wat tips tijdens de rit. Eenmaal aangekomen in het hotel checken we in en regelt papa nog een baby-bedje. Daarna wandelen we de wijk in voor een drankje. Binnen 100 meter slaap ik, dus ik kan niet vertellen waar we allemaal geweest zijn. Ik word weer wakker bij een sushi-restaurant. Hier heeft mama het een en ander besteld om mee te nemen. Dit eten we namelijk lekker op het strand. Het strand is voor mij de eerste keer, dus de zee is wel even wennen. Samen met papa ben ik met blote voetjes het water in gegaan. Echt leuk!! Na het eten terug naar het hotel. Ik ga nog even met mama in bad, drink me nog een flesje melk en ga lekker 19:00u slapen. Ik kan me niet voorstellen dat mama en papa het veel langer hebben volgehouden, want ook die waren doodmoe. Tot morgen weer! Xjes Mila


  • 08 September 2019 - 08:53

    Nikki:

    Hey Mila, wat kun jij al goed schrijven!! Volgens mij.gaan jullie nog heeeeeeel veel mooie dingen zien en mee maken, ik ben benieuwd. Eerste foto's zien er ook al top uit; sushi meenemen naar het strand; dat doen alleen maar lieve papas en mamas

  • 08 September 2019 - 10:22

    Oma Corrie:

    Wat een leuk verhaaltje. De ondeugd straalt er vanaf.

  • 08 September 2019 - 18:10

    Coco:

    Mila, wat fijn dat jij, papa & mama veilig zijn aangekomen.
    Kijk je ogen maar uit en geniet ervan samen
    Dikke kus

  • 10 September 2019 - 20:07

    Lisa:

    Mila, fijn dat de lange reis voorbij is. Wat een mooie foto's hebben jullie al gemaakt. En je eerste ervaring met de zee en het strand gehad. Ben trots op je dat je al met de voetjes in de zee durfde! En sushi meenemen naar het strand.. topidee mama! Ben jaloers! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Roadtrip Canada 2019

Een rondreis met de auto door West Canada

Recente Reisverslagen:

22 September 2019

Laatste nachtje Canada

20 September 2019

Victoria

19 September 2019

Op naar Victoria!

18 September 2019

Marathon-autorit

17 September 2019

Calgary Zoo
Mila Mae

Actief sinds 02 Sept. 2019
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 1657

Voorgaande reizen:

06 September 2019 - 24 September 2019

Roadtrip Canada 2019

11 Maart 2019 - 14 Maart 2019

Stedentrip Valencia

03 Oktober 2018 - 06 Oktober 2018

Stedentrip Riga

Landen bezocht: