Eindelijk!! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu Eindelijk!! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu

Eindelijk!!

Door: Mila Mae

Blijf op de hoogte en volg Mila Mae

06 September 2019 | Nederland, Hoofddorp

Hoooooi allemaal,

Ein-de-lijk!! Vandaag vertrekken we dan eindelijk op vakantie. Ik vind het toch wel n beetje spannend.. Zo spannend dat mijn ochtend- en middagdutje er vandaag niet van komen.

Ik ga nog even opa en oma Buchten een kusje brengen en dan ben ik klaar voor mijn vertrek naar Weert, waar we papa gaan halen van zijn werk. Om 15:40u zijn we dan eindelijk op weg naar ons hotel. Ofja, eerst nog een schone luier, want ik ord zelf een beetje duizelig van de geur, haha.

De autorit vond ik best saai, want ik kon helemaal niets zien. Ik ben dan ook blij als ik groot genoeg ben om wel door het raam te kijken. Ik ben wel nog door een tunnel gekomen met allemaal lampjes. Dat vond ik wel cool.

En weet je waar we zijn gaan uiteten? Bij LaPlace boven de A4. Tijdens het eten zag ik de auto’s onder ons door rijden. De olijfjes van mama vond ik echt super lekker, maar verder heb ik mijn eetlust bewaard voor in Canada.

Na aankomst in het hotel ben ik nog lekker met mama en papa gaan zwemmen. Daar hadden we het hele zwembad voor ons zelf. Na flink wat spetteren en lekker chillen in een bubbelbad was het tijd voor een slaapje...

Morgen vliegen!! Xoxo


  • 07 September 2019 - 08:58

    Lisa:

    Hele goede reis!! Dat jij nu al zo'n reis mag maken Mila! Ben lief voor papa en mama! Xx

  • 07 September 2019 - 20:10

    Wil:

    Vanuit Andalusie groeten wij de kleine wereldreizigster en haar ouders

  • 07 September 2019 - 22:07

    Oma Marjo:

    Dag liefke zijn jullie er. Is alles goed gegaan. Opa en ik hebben de hele dag aan je gedacht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Roadtrip Canada 2019

Een rondreis met de auto door West Canada

Recente Reisverslagen:

22 September 2019

Laatste nachtje Canada

20 September 2019

Victoria

19 September 2019

Op naar Victoria!

18 September 2019

Marathon-autorit

17 September 2019

Calgary Zoo
Mila Mae

Actief sinds 02 Sept. 2019
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 1658

Voorgaande reizen:

06 September 2019 - 24 September 2019

Roadtrip Canada 2019

11 Maart 2019 - 14 Maart 2019

Stedentrip Valencia

03 Oktober 2018 - 06 Oktober 2018

Stedentrip Riga

Landen bezocht: