Mystic beach - Reisverslag uit Victoria, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu Mystic beach - Reisverslag uit Victoria, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu

Mystic beach

Blijf op de hoogte en volg Mila Mae

15 September 2019 | Canada, Victoria

Hallo allemaal!

Vannacht was ik zo wild als haas en had ik geen zin om te slapen! Na een kort nachtje gaan we met de auto een stukje rijden over het eiland, naar mystic beach..

Het is een hele ruige hike en de eindbestemming is een verlaten strandje met een mini watervalletje.. de weg erna toe is best steil.. maar papa is sterk dus draagt me lekker.

Erna gaan we door naar de hoogste bomen van het eiland. De weg is zo hobbelig en we zijn ook nog de lunch vergeten. Dus snel even wandelen en de bomen bekijken en dan opzoek naar eten..

Op een bruggetje ziet mama een zwarte beer bij het water. We gaan meteen kijken en die gekke papa stapt zelfs uit om foto’s te maken. Dan blijkt dat er ook nog 2 kleine beertjes bij zijn.

We eten iets bij Mom’s cafe, net zoals in de Hollywood films die ik stiekem wel eens mee kijk. Met een jubebox en overal banken.

Na het eten speel ik nog iets op de kamer. Hopelijk slaap ik vannacht wat beter anders word ik bij de receptie afgegeven zeggen mijn ouders... hihi

Tot morgen! X


  • 22 September 2019 - 17:52

    Oma Marjo:

    Arm kind, bij de receptie. Het is een beetje ver, anders kwam ik je halen. Nee grapje, je moet lief gaan slapen

  • 22 September 2019 - 17:53

    Wil:

    Haha bluf. Fijne terugreis van een onvergetelijke vakantie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Victoria

Roadtrip Canada 2019

Een rondreis met de auto door West Canada

Recente Reisverslagen:

22 September 2019

Laatste nachtje Canada

20 September 2019

Victoria

19 September 2019

Op naar Victoria!

18 September 2019

Marathon-autorit

17 September 2019

Calgary Zoo
Mila Mae

Actief sinds 02 Sept. 2019
Verslag gelezen: 24
Totaal aantal bezoekers 1658

Voorgaande reizen:

06 September 2019 - 24 September 2019

Roadtrip Canada 2019

11 Maart 2019 - 14 Maart 2019

Stedentrip Valencia

03 Oktober 2018 - 06 Oktober 2018

Stedentrip Riga

Landen bezocht: