Banff NP - Reisverslag uit Banff, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu Banff NP - Reisverslag uit Banff, Canada van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu

Banff NP

Blijf op de hoogte en volg Mila Mae

16 September 2019 | Canada, Banff

Haaijdiho,

Vanmorgen begin ik mijn dagje rustig met een pannenkoekje. Vervolgens crossen we door naar Johnston canyon. Helaas geen beren op de weg vanochtend.

Ik mocht lekker 5 km bij papa op de rug zitten en ondertussen zag ik heel veel chipmunks en ook mooie watervallen.

Nog lekker een appeltje eten in de auto en vervolgens door naar de Sulphur mountain. Onderweg stoppen we even om wat foto’s te maken.

En ik wist altijd al dat mijn papa n beetje gek was, maar dat hij de Sulphur mountain trail gaat lopen is toch wel apart. Via deze trail gaat hij helemaal naar de top van de berg WANDELEN!!

Maar wat ontzettend knap dat hij het zo snel gelopen heeft. Mama zegt dan ook vaker dat papa renpaarden-benen heeft, hihi.

Wij pakken de gondel omhoog, maar dat is nog best een beetje spannend, want het beweegt aan alle kanten.

Papa zien we helemaal boven aan de top om samen nog even te genieten van het uitzicht. Uiteindelijk gaan we samen met de gondel weer naar beneden.

Eenmaal beneden chillen we nog even heerlijk in de heetwaterbronnen.

Dit Dagje heeft ons echt gesloopt dus gaan we lekker Maccen als avondeten en dan terug naar hotel.

Morgen naar Calgary. Papa en mama hebben een verrassing voor me, hebben ze gezegd. Lezen jullie mee?


  • 17 September 2019 - 08:07

    Lisa:

    Wat een leuke verhalen mila! Je maakt van alles mee! Goed van papa met zijn renpaardbenen, hoeveel km was het? En ook nog omhoog, respect! Wat heb je gegeten bij de mac mila? Ik kijk weer uit naar een nieuw verhaal!

  • 17 September 2019 - 08:16

    Coco:

    Hallo lieve Mila,

    Hier je trouwe volger weer! Super mooie foto's hebben jouw papa en mama gemaakt zeg. Je hebt de tijd van je leven daar volgens mij, maccie D eten en watervallen zien en zelfs een verrassing? Ik denk dat jouw papa daar gaat schaatsen om te laten zien of die echt zo'n renpaardenbenen heeft denk je niet? Mijn papa zegt namelijk dat de papa van Mila zijn benen 2 seizoenen lang heeft gespaard bij het voetballen om nu zoveel bergen te kunnen lopen.

    Heel veel plezier nog en geniet van je verrassing.

    Liefs coco

  • 17 September 2019 - 09:07

    Oma Corrie:

    Leuk verhaal van papa met z’n renpaardbenen. haha. Leuke foto’s Wederom. Nu wachten we op de grote verrassing. Ben benieuwd.

  • 17 September 2019 - 15:56

    Wil:

    Leuk verhaal wederom. Er schuilt een reisverslag schrijfster in haar

  • 18 September 2019 - 13:15

    Ome Chris:

    Leuk om dit mee te krijgen en te zien. Geniet ervan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Banff

Roadtrip Canada 2019

Een rondreis met de auto door West Canada

Recente Reisverslagen:

22 September 2019

Laatste nachtje Canada

20 September 2019

Victoria

19 September 2019

Op naar Victoria!

18 September 2019

Marathon-autorit

17 September 2019

Calgary Zoo
Mila Mae

Actief sinds 02 Sept. 2019
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 1651

Voorgaande reizen:

06 September 2019 - 24 September 2019

Roadtrip Canada 2019

11 Maart 2019 - 14 Maart 2019

Stedentrip Valencia

03 Oktober 2018 - 06 Oktober 2018

Stedentrip Riga

Landen bezocht: