Nog 4 nachtjes slapen!! - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes slapen!! - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Mila Mae Hoofwijk - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes slapen!!

Blijf op de hoogte en volg Mila Mae

03 September 2019 | Nederland, Sittard

Hallo allemaal,

Vandaag is het dinsdag 3 september. Dit betekent dat ik nog maar 4 nachtjes hoeft te slapen voordat ik naar Canada ga :flag-ca: Het is best wel lang vliegen: 10 uurtjes, maar gelukkig zijn papa en mama ook bij mij.

Toen ik nog een klein baby’tje was ben ik al eens met het vliegtuig naar Riga en Valencia gegaan. Dit gaat dus zeker goed komen.

Ik zag op de kast in de woonkamer al heel veel cadeautjes liggen, hopelijk zijn die allemaal voor mij :grin:

Vandaag ben ik nog even met mama een nieuwe slaapzak gaan kopen, zodat ik overal lekker kan slapen.

Tot gauw! Dikke kus van Mila! :kissing_heart:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sittard

Roadtrip Canada 2019

Een rondreis met de auto door West Canada

Recente Reisverslagen:

22 September 2019

Laatste nachtje Canada

20 September 2019

Victoria

19 September 2019

Op naar Victoria!

18 September 2019

Marathon-autorit

17 September 2019

Calgary Zoo
Mila Mae

Actief sinds 02 Sept. 2019
Verslag gelezen: 26
Totaal aantal bezoekers 1653

Voorgaande reizen:

06 September 2019 - 24 September 2019

Roadtrip Canada 2019

11 Maart 2019 - 14 Maart 2019

Stedentrip Valencia

03 Oktober 2018 - 06 Oktober 2018

Stedentrip Riga

Landen bezocht: